"את פניך ה' אבקש" |שידור חוזר של ליל הושענא רבה מישיבת בנ"ע הדרום

שידור חוזר של ליל הושענא רבה בבית מדרש של ישיבת בנ"ע הדרום

2 דק' קריאה

"את פניך ה' אבקש" ליל הושענא רבה בשידור חוזר.

בית המדרש בישיבת בנ"ע הדרום בליל הושענא רבה שקק חיים, והפך לאבן שואבת לתושבי עירנו, רחובות, ולשפלה כולה. מאות גברים, נשים ונוער, תלמידים ותלמידות, וחניכי תנועות הנוער מילאו את בית המדרש, לשמוע בשקיקה את השיעורים ולהתכונן ולהתרומם בליל חיתום הדין.
לילה זה הוא ארוע שיא של הישיבה, כחלק מפעילות חינוכית ותורנית רחבה בחודשי הרחמים והסליחות. יש לציין שמלבד מאות המשתתפים, השיעורים שודרו גם בשידור חי באינטרנט, באתר "ישיבה", ואלפים רבים הצטרפו ללימוד מכל רחבי הארץ והעולם. ב"ה הישיבה מתייצבת כמגדלור של תורה. השנה ציינו שנה חמישית לליל החיתום בישיבה.
הדוברים המגוונים ריתקו את המאזינים, גם בשעת לילה מאוחרת קשה היה למצוא מי שנרדם. נציין את הרבנים שדיברו וחיזקו: הרב קלמן בר - רב העיר נתניה, ראש ישיבת רמת גן וראש 'צורבא מרבנן' - הרב בן-ציון אלגאזי. בנוסף, הגיעו ראשי ישיבות:  הרב יעקב שפירא  ממרכז הרב, הרב דוד פנדל מישיבת שדרות, הרב יצחק נריה מישיבת תורה בציון, הרב מיכאל יימר מישיבת שלעבים, הרב ערן טמיר מישיבת אורות אשקלון,  הרב אביחי קצין ראש בית מדרש ראשית ברעננה.  הרבנים העבירו שיעורים מרתקים.  בזכות כך זכינו להגיע בהתרוממות רוח לתפילת הושענא רבה.
ראש הישיבה, הרב דוד טברסקי, מלבד שיעורו בשיאו של הלילה, מסר : "הישיבה רואה עצמה לא רק כבית ספר לבגרות וציונים, אלא גם ובעיקר כבית חינוך שבונה אדם ערכי, מוסרי, תורני  ובעל נתינה לחברה הישראלית בכלל ולמען העיר רחובות בפרט". בנוסף הוא ציין לשבח את עזרתו של סגן ראש העיר,מר אמיתי כהן , באירוע זה ובמהלך כל השנה ואת עמיתו חבר מועצת העיר ,אבי מוזס, שנכחו בערב.
ראש הישיבה הודה לדיין ולראש כולל האברכים של הישיבה ,הרב יהושע וייסנגר, ולרב אלעד לסרי שהיו ממארגני הערב. 
במהלך הארוע כיבדו אותנו בנוכחתם מנכ״ל ישיבת ואולפנות בני עקיבא, מר אלחנן גלט, שבירך את משפחת ישיבת הדרום והעיר רחובות כולה.

המתן לטעינת נגן הוידיאו




המתן לטעינת נגן הוידיאו


לו"ז שידורים:

חלק ראשון:
21:00 הרב בן ציון אלגאזי שליט"א
21:30 הרב אביחי קצין שליט"א
22:00 הרב דוד טברסקי שליט"א
22:30 הרב דוד פנדל שליט"א
23:00 הרב אלישע אבינר שליט"א
23:30 הרב קלמן בר שליט"א
24:00 הרב יעקב שפירא שליט"א
24:30 הרב יצחק נריה שליט"א 
1:00 הרב מיכאל יימר שליט"א
חלק שני:
1:45 הרב ערן טמיר שליט"א



חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il