מפיצים תורה בקליק

שבוע אחרון לקמפיין ההתרמה השנתי של אתר ישיבה! זה הזמן לתרום לאתר ישיבה ולעזור לנו להמשיך את כל העשייה למענכם ולמען כל עם ישראל.

2 דק' קריאה
 למעלה מעשרים שנה אנחנו באתר "ישיבה" מביאים לכם את התורה בצורה מתקדמת וחדשנית למרחב הדיגיטלי. משנה לשנה האתר מתחדש ומשתדרג ואתם מקבלים את התכנים בכל הפלטפורומות המתקדמות ביותר –  באפליקציה,  בקבוצות הוואטסאפ, ברשתות חברתיות ובשידורים החיים. היום (ח' סיוון) אנחנו יוצאים לקמפיין התרמה מיוחד בשביל להעמיד את עולם התורה באינטרנט!
לתרומה ולמידע נוסף
לחצו כאן

המספרים מאחורי האתר 

בואו נדבר רגע על המספרים שעומדים מאחורי האתר.
2 אתרים אתר בעברית ואתר באנגלית
19 עובדים הכוללים: מתכנתים, צלמים , עורכי תוכן, שדרנים, עורכי צילום וגרפיקה שעמלים על מנת להביא אליכם לכל מקום תורה בגודל, באיכות ובטכנולוגיה הכי מתקדמת.
50 רבנים משיבים באתר מידי יום לשאלות הלכתיות ואמוניות.
1185 רבנים שונים
למעלה מ40 אלף שיעורים
למעלה מ100 אלף  שאלות הלכתיות שנשאלו באתר.
600,000 משתמשים באתר בממוצע מידי חודש.

אז למה אתם צריכים את התמיכה שלי?

קודם כל, אחזקה של האתר.
כפי שראיתם היקפי הפעילות באתר הם אדירים. בשביל שכל זה יתאפשר, צריכים שני רכיבים.
1. כוח אדם איכותי
במחלקות השונות יש לנו צוות העובד מסביב לשעון בהפקת תוכן, צילומים, שידורים של כנסים וימי עיון, העלאת תכנים וכתבות ברמה יום יומית, מענה הלכתי/ אמוני לשאלות הרבות שעולות כל הזמן ותפעול של זמני היום בהתאמה לכל מקום בעולם.
בנוסף צוות מתכנתים עובדים מידי יום כדי לאפשר את כל התוכן הזה ולשכלל אותו כל הזמן.  
2. ציוד מתקדם
ציוד מקצועי שמאפשר את פעילות האתר בצורה סדירה, תקינה ואיכותית.
 
שני רכיבים אלו, מצריכים השקעה כספית גדולה ושוטפת. 
שדרוג של האתר
הדרישות של מהירות, נוחות, אבטחת המידע והנגישות לידע עולות משנה לשנה. לכן צוות הפיתוח משדרג את האתר מעת לעת. בזמן האחרון, שודרגו  המדורים של בית המדרש ושאל את הרב, ומדי מספר שבועות מתעדכנים חלקים נוספים באתר לעיצוב חדש ונוח יותר ומותאם לכל המכשירים – מהפלאפון ועד למסך במשרד.

פה את/ה נכנס/ת לתמונה.

האתר אינו פועל למטרות רווח אלא להפצת תורה. לכן רוב הפעילות באתר מבוססת על תרומות. כדי שנוכל להמשיך ולהרחיב את הפעילות הגדולה והחשובה הזאת אנחנו צריכים אותך. כשאתה תורם לאתר ישיבה אתה בעצם שותף עמנו לכל הפעילות הענפה ולהפצת התורה.

על פי פסיקת ראש הישיבה, הרב זלמן ברוך מלמד, ניתן לתרום לאתר ישיבה מכספי מעשר כספים, ואף יש בכך מעלה גדולה, היות ובסכומים קטנים יחסית ניתן לקבל זכויות רבות של הפצת תורה לרבבות יהודים. כך גם השיב הרב דוד חי הכהן.
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il